مال دیگری نباشد ....


حرف های دختری سر گردان

حرف های دل عاشق ها

میدونی خدا

تو دنیات

گاهی اوقات آدما به جایی می رسن که دلشون می خواد

داد بزنن و بگن

"بسه دیگه نمی کشم"

میدونی من به اونجا رسیدم

صدای خورد شدنم رو حس می کنم

اما عرضه ی فریــــــــــــــــــــــــــــــاد زدن ندارم

شاید اگه داد بزنم سریع بیای

ولی مثل آدمی شدم که می خواد داد بزنه و انگار

یکی جلو دهنش رو گرفته

واست نوشتم چون نتونستم داد بزنم

حس بدی دارم

تنهایی شکستن با وجود اینکه بدونی

چند نفر دوست دارن خیلی بده

اینکه فقط به خاطر اونا تحمل کنی

و بازم مثل همیشه در جواب سوالاشون بگی

خیلی خوبم و بزنی زیر خنده

خدایا التماست می کنم

همه دنیایت ارزانیِ دیگران !

ولی ...

    آنکه دنیایِ من است

      مالِ دیـگری نباشد...



نظرات شما عزیزان:

حمید
ساعت23:32---27 تير 1392
نمیخوای لینکم کنی

گلسا
ساعت18:06---20 تير 1392
سلام وب قشنگی داری

kندا
ساعت18:05---20 تير 1392

سلام وبلاگ زيبايي داري براي افزايش بازديد وبلاگت ميتوني به آدرس زير ثبتش کني تا بتونم هر روز بهت سر بزنم و به دايرکتوري وبلاگ نويسهايي ايران بپيوندي ممنون



حس مبهم
ساعت0:52---19 تير 1392
سلام وب قشنگی داری به منم سربزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:,| 17:49 |عاشق بی جان| |


[-Design-]